piątek, 5 lipca 2013

Tik Tak - czyli kaboszonowy świat!

Cześć! Witam! I co tyle gadania o tych obserwatorach i co? To samo. Dziwaczne no, ale dobra :-).
Tym lepiej dla mnie ;-D. A tak wg. to nie wiem co zrobić żeby zwiększyć "popularność" bloga i tak dalej.
Nie wiem, nie wiem miewam chwilę słabości, ale nie mogę się poddać! Ciągle się rozwijam :-).
Dobra, ale jak w temacie oststnio zrobiłam kilka kaboszonów. Niestety nie zdążyłam jeszcze połączyć czterech z łańcuszkiem, bo mi się kończy :-(. Dobra oto zdjęcia:


 Kolczyki i perścionek Marylin Monroe:


 Kolczyki Muffinki:


 Kolczyki zegary z flagą Wielkiej Brytanii:


 Pierścionek Zegar:



                                              I co? Podoba Wam się? PAPAPAPAPAAAAAA

5 komentarzy:

  1. A tak w ogole to gdzie kupujesz te rzeczy do robienia tych rzeczy co są w tym poście? (hah ale to zabrzmiało.... xDD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe fakt ;3. Te rzeczy kupuję na Allegro jest dużo ludzi sprzedających kaboszony :-). W razie co pytaj.

      Usuń
  2. Śliczne.Mi brakuje kaboszonów,niestety

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!