czwartek, 11 lipca 2013

Czekoladowe szaleństwo i modeliniaki!

Dzieńdoberek! A raczej nie, bo w Poznaniu zapowiada się straszna pogoda :-(. No, ale dobra nic mi nie zepsuje wakacyjnego humoru :-). Już za dwa dni, w sobotę wyjeżdżam nad morze! Jeśli ktoś czyta bloga
(a mam taką nadzieję) to będzie musiał swój "głód" blogowy na chwilę ugasić. Dobra, ale jak w temacie wczoraj zaszalałam z czekoladą. Zrobiłam tartę czekoladową z kulkami kokosowo-czekoladowymi.

Niestety nie wlozylam do lustrzanki karty pamieci wczoraj i zdjecia sie zrobily i usuneły, a szkoda, ale możecie mi uwierzyć na słowo XD; ale za to daję wam adres strony internetowej na, której ten przepis się znajduję : >Klik<. Dobra no to pierwsza sprawa załatwiona, tera czas na drugi punkt. Również wczoraj upiekłam nową dostawę modeliniaków:

Jako, że wczoraj modeliniaki się upiekły, siedziałam do późna nad nimi. Myślę, że jutro jeśli znajdę czas dodam posta o czymś. Resztę wyrobów chcę zabrać na wakację, żeby zrobić fajne, plażowe zdjęcia.
Do następnego posta!

P.S. A tak wg. coś się dzieję z obserwatorami.

2 komentarze:

  1. Fajne lizaki <3 Widzę tam też na tej blaszce malutkie muffinki ;) Tylko że słabo je widać.Może w następnym poście zrobisz jakieś zbliżenie czy cuś? Czekam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :-). Zapraszam dziś wieczorem.

      Usuń

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!