niedziela, 30 czerwca 2013

Ołóweczek, długopisik i prośba...

Dobry wieczór ^^. Dziś trochę późno ze względu na pobyt na działce....Trochę czasu temu zrobiłam długopis i ołówek - kolczyki. Fakt, faktem wakacje, ale trochę pisania we wakacje nie zaszkodzi (...).
Dalej jest mi przykro ze względu na opuszczenie mojej klasy :'-(. Ale cóż.....Jak widać na blogu drobne zmiany, mam nadzieję, że się podoba....Jak wiadomo dziś o godzinie 00:00 czyli na 1 lipca zostanie wyłączony gadżet obserwatorzy Google i BARDZO proszę o obserwowanie na Bloglovin  >Klik<.
Zależy mi ^^. Dobra sorry za długi post, oto bohaterzy naszego posta:


      Podoba się? Mam nadzieję, że tak ^^. Przypominam raz jeszcze o Bloglovin...Ok DOBRANOC!!!

2 komentarze:

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!