czwartek, 27 czerwca 2013

Letnie goferki!

Heeeeeeeejka! Wakacje Tuuuuuuuuuuuuuuuuż tuuuuuuuuuuuuuż!!!!!! A dziś - letnie goferki :-).
Oj, oj po wakacjach to będzie się dziać w gimnazjum! Nie chwaląc się już u mnie robota wrze!
Ostatnio moja sprzedaż idzie coraz lepiej! Mam swojego pośrednika - babcię <3. Dzięki babci zarobiłam za pierwszym razem 91 zł, a za drugim 77 zł. Tak więc jestem BARDZO zadowolona! Interes się kręci ^^.
Szczerze mówiąc teraz nie mam co nosić, bo wszystko co zrobię to nawet nie dla siebie....Teraz przez wakacje to nigdzie się nie ruszę bez mojego BIG zestawu!!! OK, ale dosyć o mnie. Dziś - letnie goferki:



                  Sorki za jakość, ale dwa dni z rzędu lał deszcz i nie było słońca w Poznaniu! Baj baj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!