niedziela, 30 czerwca 2013

Ołóweczek, długopisik i prośba...

Dobry wieczór ^^. Dziś trochę późno ze względu na pobyt na działce....Trochę czasu temu zrobiłam długopis i ołówek - kolczyki. Fakt, faktem wakacje, ale trochę pisania we wakacje nie zaszkodzi (...).
Dalej jest mi przykro ze względu na opuszczenie mojej klasy :'-(. Ale cóż.....Jak widać na blogu drobne zmiany, mam nadzieję, że się podoba....Jak wiadomo dziś o godzinie 00:00 czyli na 1 lipca zostanie wyłączony gadżet obserwatorzy Google i BARDZO proszę o obserwowanie na Bloglovin  >Klik<.
Zależy mi ^^. Dobra sorry za długi post, oto bohaterzy naszego posta:


      Podoba się? Mam nadzieję, że tak ^^. Przypominam raz jeszcze o Bloglovin...Ok DOBRANOC!!!

czwartek, 27 czerwca 2013

Letnie goferki!

Heeeeeeeejka! Wakacje Tuuuuuuuuuuuuuuuuż tuuuuuuuuuuuuuż!!!!!! A dziś - letnie goferki :-).
Oj, oj po wakacjach to będzie się dziać w gimnazjum! Nie chwaląc się już u mnie robota wrze!
Ostatnio moja sprzedaż idzie coraz lepiej! Mam swojego pośrednika - babcię <3. Dzięki babci zarobiłam za pierwszym razem 91 zł, a za drugim 77 zł. Tak więc jestem BARDZO zadowolona! Interes się kręci ^^.
Szczerze mówiąc teraz nie mam co nosić, bo wszystko co zrobię to nawet nie dla siebie....Teraz przez wakacje to nigdzie się nie ruszę bez mojego BIG zestawu!!! OK, ale dosyć o mnie. Dziś - letnie goferki:



                  Sorki za jakość, ale dwa dni z rzędu lał deszcz i nie było słońca w Poznaniu! Baj baj!

piątek, 21 czerwca 2013

Powróciłam!

Hej w końcu mam neta!!! A dziś nie mam zbytnio weny do pisania, ale muszę powidzieć że mam sporo rzeczy do pokazania! Mam stresa, bo w poniedziałek (24.06) mam bal, a co do tego prowadzi - polonez.
Jestem parą czołową i kaput jak pomylę ;-). Oto pianki zrobione jakiś czas temu:


!
Aha! Zapomniałabym! Proszę o napisanie czego oczekujecie ode mnie na blogu i czego brakuje <3!

wtorek, 18 czerwca 2013

I am sorry

Cześć Przepraszam  ze długo nie pisałam ale internet mi się zepsuł i pisze teraz z komórki.  Obiecuje że od razu Kiedy naprawie internet napisze posta. pozdrawiam pa

wtorek, 4 czerwca 2013

Kaboszony - Czas START!!!

Hej! Jestem ucieszona, dlatego bo przyszły moje artykuły do kaboszonów w piątek, ale w zasadzie odebrałam je w sobotę :-). Kupiłam, m.in. 4 m łańcuszka, bazy i szkła (oczywiście mam tego więcej) wszystko w kolorze starego złota oczywiście:


No i oczywiście juz zrobiłam pierwsze dwie rzeczy:




Podoba się? Pisać komentarzach! Pa