poniedziałek, 6 maja 2013

Bransoletka "sznurkowa: + charmsy ;-D

Witam. No to tak: Dzisiaj Was trochę zanudzę, więc jeśli nie chcesz tracić czasu na czytanie
 czytnij drugą część! No, to chcę dziś trochę opowiedzieć o sobie i swoim otoczeniu ;3.
Jestem osobą konkretną i potrafię postawic na swoim :). Teraz o mojej klasie: 
Klasa jest rzecz jasna dziwna na MAXA,ale przyzwyczaiłam się. Dziewczyny są super chłopacy jak chłopacy wiadomo :-D. Rodzice są super i wgl. No to THE END tej wypowiedzi :-).

Teraz TXT głowny: Dziś bransoletka "sznurkowa", różowa z trzema 
zawieszkami :-) Oto ona:

Aaaaaaa bym zapomniała: Pomimo, że nie wiem ile osób czyta tego bloga mam nadzieję, że się podoba.
Proszę komentować i obserwować ZAPRASZAM!!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!