czwartek, 18 kwietnia 2013

Świeżo upieczony blog

Hejka wszystkim! Prezdstawiam wam mój świeżo upieczony bloooooog! TA DAM!
Mam nadzieję, że blog się bardzo spodoba i, że wiele osób będzie sobie go czytać przy cieplutkim kakao
i robić nową biżuterię! Zajmuję się robieniem biżuterii z modeliny jak i bransoletek oraz biżuterią z fiolek/buteleczek Na blogu będzie się działo - dlaczego? Dowiesz się juz niedługo, ale oto jego zalety:

- konkursy (można wygrać biżuterię zrobioną przeze mnie)
- super posty
- wiele tutoriali
- zdjątka ^^
 

Już niedługo dodam nową notkę (może nawet dziś)!!!!!

P.S. Jeśli macie jakieś pomysły piszcie w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu wpadłeś :), komentuj, czytaj, dziel się swoją opinią! Pamiętaj, że mam też stronę na FB i na Insta :), no...maila też mam, wieć jeśli chcesz - napisz :)!